Influensa? (Suck...)

Nackdelen med att jobba i vården bland snorungar måste vara att de är så generösa med att dela med sig av sina baciller!

Fast denna gången är det nog chefen som delat med sig. Han har precis haft influensa och är ännu inte riktigt bra.

Vaknade i onsdags med huvudvärk och efter det har det bara gått utför. Feber och ont i kroppen idag.
Ska försöka lyda mitt eget råd och sova mig frisk....

Bara och invänta att jag haft de flesta infektionerna, för då säger de att vårdpersonal brukar klara sig från det mesta, då de byggt upp ett naturligt starkt immunförsvar.. Jag har inte märkt det än men jag hoppas innerligt på att det stämmer!

Kommentarer
Postat av: palle

joooo det kommer =)

jag var borta två månader från jobbet och då blev jag sjuk när jag kom tillbaka (och när jag var borta med för den delen ) annars blir jag aldrig sjuk ju :P

det blir nog bra sedan =)

2009-02-20 @ 15:41:31
Postat av: Linda

låter inget vidare, hoppas du är bättre tills på söndag. Krya på dig!! Kram

2009-02-20 @ 15:49:36
URL: http://diddeloo.blogg.se/
Postat av: Mia.B.W

Stackare, hoppas du kryar på dig!

Själv är jag inte på topp heller, men jag är nog inte sjuk, mest bara trött och gnällig...



Vad roligt att du också skaffat blogg!



Kram

2009-02-21 @ 11:09:11
URL: http://miabw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0