Kommit på några fler saker jag önskar mig... =)

Dessa Rosti Margrethe-bunkar i färg "Offwhite" i alla storlekar önskas!





Högtryckstvätt kan vara bra att ha till mycket, speciellt under sommarhalvåret!
(Och det är faktiskt inte M som bett mig önska mig detta...=))





Kombidammsugare Electrolux
 



En vattenspridare...




Presentkort i vissa butiker är en ALLTID välkommen present!










Presentkort så vi kan få köket fixat,önskas också...!




Och nu när man ändå för önska sig....

Jacob Jensen Dörrklocka





Kommentarer
Postat av: Mia.B.W

Med en ROSA damsugare, hade kanske tom. jag tyckt det varit roligt att damsuga!

Men jag säger bara kanske...

2009-02-27 @ 20:50:45
URL: http://miabw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0