Lillsemester

Känner att jag verkligen blivit dålig på att skriva här inne...
Lovar att jag skall bättra mig!

Idag har hela familjen varit nere i folkets hus och lämnat sin röst för EU parlamentet...

Nu väntar vi på att det skall plinga till i telefonen så att vi kan åka och fika hos ett par vänner...

Ikväll åker jag, lillebror, mamma iväg med polenfärjan =).
Spabehandling ikväll är planerat, busstur i Polen i morgon och sedan klippning på tillbakaresan. Åter hemma på tisdag morgon.
Skall faktiskt bli skönt att komma iväg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vad härligt! Det kan du behöva!

Ha det så himla bra! =)

2009-06-08 @ 02:27:05
URL: http://miabw.blogspot.com/
Postat av: Frida

härligt med semester hoppas resan var bra =)

nope här finns inga webbisar =( så nån bebbe till beskådan blir det inte förrän vi är hemma... tråkigt men sant... önskar att det hade funnits webbis här med.

kram kram

2009-06-11 @ 16:19:49
URL: http://rosadjungel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0