Regn igen...

Hemma från Polen sedan några dagar.
Hade det superbra!
Mådde lite kymigt på ditresan men det kan ju ha sina förklaringar, dessutom så gungade det något.
Massage av ansikte och nacke samt fötter kan rekommenderas! Var så skönt! Var iväg på massagen en timma på ditresan.
Dagen i Polen tillbringades på en 6 timmar lång busstur med guide. Fick se Gdynia, Sopot och Gdansk. Maten var mycket god i Polen.
Sedan åkte jag och lillebror tillbaka till färgan och vilade en stund.
Sedan på tillbakaresan tillbringade jag 2 timmar och 45 minuter hos frisören. Men bra blev det!
Trötta men glada kom vi hem på tisdags morgonen.

Igår var syrran med de två busfröna på besök.
Fick hjälp med att dammsuga av den ena.
Bakade även kolakakor men de blev lite för mörka i kanterna för att klassas som bra tyvärr=)

Idag är vädret fullkomligt jättetråkigt!
Blir trött bara av att titta ut... Men jag måste väll snart ta mig i kragen och städa köket och resten av huset igen...
M kommer nog snart hem och då blir det lite roligare att hitta på något!
Otroligt nog verkar även hundarna trötta idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0