Bus i trädgården =)

Varit ute nu på förmiddagen, grått och trist men det regnar inte längre i alla fall!!!
Bus med hundarna gjorde det hela lite roligare!

Kastade frisbee med hundarna först, gick bra och var kul tills jag råkade kasta in den ena frisbeen till grannen nedanför... Efter att ha trängt igenom buskaget ner mot dessa grannar som skiljer våra tomter åt når jag fram till staketet.
Inser efter en stund att jag ej kommer att nå frisbeen med den lilla pinne jag hittar i buskaget utan det är bara att ta sig ut igen och hämta kvasten som i alla fall har ett långt skaft...
Efter att åter ha trängt in i buskaget med svett och blod droppande från mig samt mycket lerig lyckas jag i alla fall tillslut komma åt frisbeen och vovvarna blir åter nöjda.
Vad gör man inte för de små liven?

Insåg sedan att det var dags att byta aktivitet...
Blev utslängt godis över hela baksidan, en annan utav vovvarnas favoritlekar. Perfekt då de måste jobba med nosen, för de blir så mycket tröttare efteråt då!

Några bilder blev det också:


Smilla i full fart! (I bakgrunden står den kända kvasten..)

→Visst kan man ana en viss likhet med en viss Elefant?;

Men snart har hon nog vuxit i sina vingar..


Enligt Felix & Smilla skall man ha samma pinne, annars kan det vara =)


Letar godis, koncentation!


Felix. Snällare ögon får man leta efter...

Kommentarer
Postat av: Mia.B.W

Ha ha! Ja, nog fanns det vissa överenstämmelser! =)

2009-03-09 @ 18:55:43
URL: http://miabw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0