Gårdagen var...

Minst sagt "fel" på många sätt...

Min dag började förvisso ganska bra med att min lille far ringde och väckte mig vid kl 9:00 snåret... Var ju ändå dags att gå upp...
Hade dock svårt att samla mina tankar av någon anledning, och då blir det ju bara fel...
Upptäckte som tur var innan jag stoppade tandborsten i munnen att tandkrämen såg minst sagt inte ut som den brukar göra. Igår var den rosa-prickig!
Ok, tog fel tub... Blev ansiktsrengöring med E-vitamin.... tydligen....



Gick sedan på en härlig promenad i kvarteret med Felix, var underbart väder med lite sol emellan molnen.
Ska nog försöka komma ut om en liten stund idag också då vädret ser underbart ut!

Igår var det dock dags för arbete från kl 12 och →
Var riktigt kul då jag var på distrikt och fick träffa en 3-åring och en 4-åring och göra de kontroller som görs vid de åldrarna.
Det roliga är att man ALDRIG kan förvänta sig vad som kommer att hämta under dessa besök...
Igår hade jag tur, båda barnen var hur goa som hälst!
Det ända var att 4-åringen tyckte att det var onödigt att lyssna på en massa pip i hörlurarna för att se om han hörde, då han minsann redan visste att han hörde!
Men med lite övertalan så valde han dock att bevisa det i alla fall =)

Var fler som hade vaknat på lite fel sida igår, ena kollegan hade tvättat håret i något annat än schampoo, mycket torrt och lite fett... Får se idag om hon listat ut vad hon använt i stället =)

Hittade också ena undersköterskan, under skrivbordet....
Tyligen hade snickraran gjort fel då de skulle montera en hylla under skrivbordet och satt den upp och ned...
Detta skulle hon nu fixa...
Sista jag så var ett par ben utstikande från skrivbordsskivan och en hand som höll borrmaskinen upp och ned, får se om hon är kvar där idag... Eller om hon lyckats vända på hyllan?
Hade kunnat bli en riktigt bra bild av det i alla fall =)

Inte att förglömma denna felande dag var ju att våran älskade diskmaskin inte längre vill diska!
Den tömmer i alla fall inte ut vattnet längre...
Får se om vi kan leka reparatörer i helgen M och jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0