Ledig och har TRÅKIGT!!!

Ledig idag.
Men nästan ingen annan som ledig och svinkallt ute med lite snö - superhalt!
Detta innebär att den mesta tiden av dagen spenderas inne med två pigga hundar och jag blir bara trött och orkar inte göra något...

Tur att jag har en kompis som skall dra med mig på gympa ikväll, men ack så jobbigt innan man kommer igång.¨
Cirkelfys skall det bli 19:30 och en timma framåt.

◊Cirkelfys: funktionell och utmanande träning i grupp. Vi använder lättare hantlar, stänger, bollar, brädor, bosu och kroppens egen belastning. En träningsform som ger dig styrka, rörlighet, balans, koordination samtidigt som pulsen är hög. En upplevelse utöver det vanliga oavsett om du brukar lyfta vikter eller svettas på jympagolvet.

Men nu skall jag dra mig upp ur  den här stolen och fixa något att äta till mig och hundarna.
Sedan får jag på något sätt försöka pallra mig ut mot skogen för lite nyttig luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0