Varit duktig idag =)

Idag tycker jag själv att jag varit riktigt duktig.
Var uppe tidigt och satte igång första tvätten av två samt diskmaskinen.
Sedan fortsatte jag ned till kontoret som var överfyllt av papper och annat bra att ha, och städade undan nästan allt!


Sedan han jag dock inte mycket mer då jag började arbeta kl 12 och kom precis hem...
Men nu har jag tagit semester lördag och söndag!
Skönt att kunna unna sig lite ledigt ibland, behövs!



Igår kväll kände jag mig dock som en shopaholic!
Inte ofta jag är det...
Var på H&M hemsida och beställde en hel del från onlineshopen..

Hittade lite bra erbjudanden på sådant som man alltid behöver, koftor, tröjor, trosor, osv.

   

Tänkte att jag skulle ha lite kläder med färg denna gången.. Gick igenom garderoben och upptäckte en skrämmande majoritet av svart och vitt... Ibland så är det bara så tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0